دانستنی2
 
فقط دختر و پسرای خوشمل بیان تو...
یکی لباش همیشه غرق خندست/یکی چشماش خیس خیس
 
 


 


 سس گوجه‌فرنگي: سياهي و لكه‌هاي ظروف مسي و برنجي را با استفاده از سس گوجه‌فرنگي برطرف كنيد. كمي سس را  روي تكه‌اي پارچه بريزيد و آن را روي ظروف‌تان بكشيد. درعرض چند دقيقه سياهي آن‌ها برطرف مي‌شود و رنگ براق مسي ظاهر مي‌‌شود. سپس آن‌ها را با آب گرم بشوييد و با حوله خشك كنيد.
 
  آرد جو دوسر: دست‌هاي خيلي كثيف را مي‌توان با آرد جو تميز كرد. ابتدا كمي آرد جو دوسر را با آب مخلوط كنيد تا به شكل خمير درآيد. اين خمير را به دستان‌تان بماليد و سپس با آب خوب بشوييد.

  برنج: براي تميز كردن داخل گلدان‌ها يا بطري‌ها مي‌توانيد از برنج استفاده كنيد. حدود سه‌چهارم گلدان را با آب گرم پر كنيد و يك قاشق غذاخوري برنج خام به آن اضافه كنيد. كف دست‌تان را روي دهانه گلدان گذاشته چندبار آن را محكم تكان دهيد. در انتها گلدان را خالي كرده، سپس آن را با آب بشوييد.

  چاي: اگر باغباني مي‌كنيد بدانيد كه مي‌توانيد ابزار باغباني زنگ زده را با چاي تميز كنيد. مقداري چاي سياه غليظ دم كنيد و بگذاريد تا خنك شود. سپس آن را در يك سطل بريزيد. ابزار و لوازم زنگ زده را به مدت چندساعت در آن قرار دهيد و بعد آن‌ها را با يك پارچه تميز پاك كنيد. توجه داشته باشيد،حتما براي اين كار از دستكش پلاستيكي استفاده كنيد تا دستان‌تان سياه نشود.

  گليسيرين: با استفاده از گليسيرين مي‌توانيد لكه‌هاي خشك شده شمع را پاك كنيد. ابتدا تا جايي كه امكان دارد، شمع خشك شده را برداريد، سپس يك تكه پنبه آغشته به گليسيرين را روي آن قسمت بكشيد تا كاملا تميز شود.

  سودا (آب گازدار): سينك‌هاي استيل را با سودا برق بيندازيد. پارچه‌اي را با سودا خيس كنيد و سينك را با آن تميز كنيد، سپس با يك پارچه، آن را خشك كنيد.

   آب اكسيژنه: يك گوش پاك‌كن را به آب اكسيژنه آغشته كنيد و آن را روي صفحه كليد كامپيوتر بكشيد تا تمام شيارهاي ريز و منافذ ‌آن تميز و ضدعفوني شود.


نظرات شما عزیزان:

معشوقه زهرا
ساعت0:04---23 مهر 1390
سلام وبلاگتون عاليست
به منم سر بزنيد و اگه دوست داشتيد منو لينك كنيد.
من شمارو لينك كردم
موفق باشيد


sajedin
ساعت2:33---19 مهر 1390
سلام دوست مجازی.وب باحالی داری اگه دوست داشتی یه سری هم به ما بزن خوشحال میشیم.بابای

محسن
ساعت22:15---10 مهر 1390
salam.weloge zibayi dari
b man ham ye sari bezan
m30.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 / 7 / 1390برچسب:, :: 10:2 PM :: توسط : elahe joon

درباره وبلاگ
قشنگترین عشق .نگاه خداوند به بندگانش است!تو را به همان نگاه می سپارم......سلام دوست دوست جونام به وبلاگم خوش اومدین.....سعی کنین نظر بدین.همشم نظر تبلیغاتی و دعوت به عضویت ندین.یکم از وبلاگم بگین.اشکالاشو بگین که رفع کنم پیشرفت کنم.ملسی....19سالمه و همه شما هارو دوست دارم....
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقولانه زندگی کن... و آدرس elijoon-73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 922
بازدید کل : 50112
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 176
تعداد آنلاین : 1



98love.ir

98love

98love

love icon

تصویر عاشقانه 98 لاو

LOVE

love icon